Dietetyczne strony polskich firm
Dzięki rozpowszechnieniu Internetu przedsiębiorcy mają niemal nieograniczony dostęp do wielu narzędzi i technik promocyjnych i jest to świetna wiadomość, ponieważ wiele z nich jest tanich, a przy tym prostych do wdrożenia, niemniej jednak ogrom możliwości może powodować także stres oraz niepewność dotyczącą wyboru konkretnych metod i ich implementacji, w końcu przez nieustanny rozwój technologii z roku na rok powstają coraz to nowe narzędzia, przez co można się zdecydowanie pogubić i finalnie nie zastosować żadnego rozwiązania, bazując jedynie na reklamie offline.
Aby nie doprowadzić do sytuacji, w której firma nie decyduje się na żaden element marketingu internetowego, najbezpieczniej zacząć od podstaw, np. stworzyć stronę internetową i wizytówkę, wzajemnie się uzupełniających i stanowiących fundament promocji w Internecie. Firmowy serwis to dość oczywisty wybór, aby szczegółowo przedstawić ofertę, wizytówka z kolei to swego rodzaju zaproszenie, skrót informacji na temat marki, z danymi adresowymi i kontaktowymi, aby użytkownik, czytając taki komunikat, miał od razu możliwość wysłania maila lub przejścia na stronę www.
Co ważne, wizytówka biznesowa jest skutecznym narzędziem przede wszystkim dlatego, że przybiera prostą i skrótową formę, która świetnie sprawdza się online, jednak najważniejszym elementem jest miejsce dystrybucji. Wizytówki umieszczane są w profesjonalnym portalu, gdzie przygotowuje je w formie listy, dzięki czemu marka zyskuje dodatkową platformę promocji poza swoimi wewnętrznymi źródłami, a użytkownicy, korzystający z kompleksowych spisów łatwiej mogą odnaleźć taką firmę i zapoznać się z jej ofertą, co bez wizytówki, mogłoby być znacznie utrudnione.